Om Julia

Hur gammal är du?
Jag är 15 år (född 1997).
Hur lång är du?
169 centimeter på jorden.
Vilken kamera har du och vilka objektiv?
Jag har en nikon d5000 och AF-S Nikkor 18-55 mm.
Spelar du någon sport?
Ja, jag spelar fotboll.
Favoritaffär?
Jag gillar Abercrombie & Fitch och Hollister kläder väldigt mycket. Men jag handlar nog mest från H&M,  Ginatricot, Rut.mfl osv.
Favoritgodis?
Pimpim. Världens godaste godis!
Favoritmaträtt?
Tacos. Sedan älskar jag pasta. Nästan det bästa som finns!
Favoritplagg?
Mina två tjocktröjor från Abercrombie & Fitch. Världens skönaste!
Favoritland?
Jag måste säga Thailand. Det är så vackert där!
Vilka länder har du varit i och hur många gånger? Jag har varit i Spanien 4 gånger, Grekland 1 gång, Turkiet 2 gånger, England 2 gånger och Thailand 1 gång. Sedan har jag även varit några gånger i Danmark, Norge, Finland och Tyskland. Sedan ska jag till Thailand igen i vinter. 
Vad gillar du mest att fota? Jag tycker mest om att fota vid min vita vägg i mitt rum. Det är så fint ljus där som kommer in från fönstret.
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? Svåraste frågan.. Jag pratar hela tiden (och då menar jag verkligen hela tiden! haha), envis och glad.
Trackback
bloglovin
RSS 2.0